Get Fitness Back on Track

[English below] តោះត្រលប់មកវិញ! ត្រលប់ទៅរកទម្លាប់ការហាត់ប្រាណរបស់អ្នកឬចូលថ្នាក់ហាត់ប្រាណផ្សេងៗបន្ទាប់ពីថ្ងៃឈប់សម្រាកដ៏វែងហើយមកជួបមិត្តភក្តិហាត់ប្រាណរបស់អ្នកវិញ។
គន្លឹះមួយចំនួននៅពេលលោកអ្នកវិលត្រឡប់មកធ្វើលំហាត់ប្រាណវិញបន្ទាប់ពីថ្ងៃឈប់សម្រាក៖
 
- ជម្រុញខ្លួនអ្នកអោយត្រឡប់មកហាត់ប្រាណវិញ, ទាញយកស្បែកជើងកីឡានឹងសម្លៀកបំពាក់ហាត់ប្រាណ!
វគ្គកម្ដៅសាច់ដុំ៖
1. កំដៅរាងកាយទាំងមូលមុនពេលហាត់ប្រាណ បង្កើនអត្រាចង្វាក់បេះដូង ដើម្បីធានាថារាងកាយរបស់អ្នកអាចទទួលយកបាន។
2. Isolation warm-up ជាពិសេសសម្រាប់អ្នកចូលចិត្តលើកទម្ងន់ដុំដែក។
ឧទាហរណ៍ លំហាត់ប្រាណដើមទ្រូង ប្រើទម្ងន់ស្រាលជាមុនសិន (25% នៃទម្ងន់ធម្មតារបស់អ្នក)។
- ជាចុងក្រោយ បន្ទាប់ពីការហាត់ប្រាណ សូមកុំភ្លេចសម្រួលសាច់ដុំ និងរក្សាជាតិទឹកក្នុងខ្លួន។
 
The Place Gym គឺជាផ្ទះរបស់អ្នក។
 
Let's come back to us! Back to your habit for exercise or join classes after the long holiday and greet back your gym buddies.
 
Some tips when you start exercise back after a long holiday:
 
- Push yourself to back exercise, grab your sports shoes and sports apparel!
 
Warm-Up Sessions:
1. Total body warm-up before exercise, raise the heart rate to ensure your body's read.
2. Isolation warm-up, especially for weight lifting lovers, for example chest program, use lightweight first (25% from your normal load).
and keep hydrating your body.
 
- Last one, after finishing the exercise don't forget to stretch or cool down and keep hydrating your body.
 
The Place Gym is where the home is.

The Place Gym TK

#1, street 289, Sangkat Boeng Kak 1, Khan Toul Kork, Phnom Penh
Tel : +855 69 452 777 (KH/EN)

The Place Gym AEON 1

AEON Mall Phnom Penh, 4th Floor
#132, street Sothearos, Khan Chamkarmorn, Phnom Penh
Tel : +855 69 301 777 (KH/EN)